tisdag, juli 24

Annat: Lindsay fast för rattfylla!!!

Blev riktigt chockad när jag läste att Lindsay har åkt fast för rattfylla en andra gång. Hon åkte fast i morse amerikansk tid och hade alhokol i blodet, över gränsen för vad man får ha. Sen hittade dom kokain i hennes ficka också och hon körde med indraget körkort. Lindsay ligger verkligen risigt till nu alltså. Lindsay betalade 25.000 dollar för att släppas ut från borgen.
Jag tycker synd om Lindsay.
Hon kom precis ut från REHAB nästan och hon är redan tillbaks till sina gamla vanor. Hon åkte ju fast för två månader sen också, och då hittade dom också kokain och hon körde även då påverkad. Så Lindsay ligger risigt till nu...Hon kommer definitivt få fängelse tror jag. Paris satt ju inne för att ha kört påverkad av alkohol och sen för att ha kört med indraget körkort. Hon hade åtminstone inte kokain på sig som Lindsay, så Lindsay lär ju få några månaders fängelse nu... Jag hoppas hon har en jäkligt bra advokat!

Se Lindsay's mugshot HÄR. Hon ser verkligen påverkad ut.
Jag hoppas att Lindsay får den hjälp hon behöver. Promises verkar inte ha hjälpt henne nå vidare. Hennes familj måste hjälpa henne på allvar annars kan det sluta illa för henne... Det bästa vore om hon flyttade så långt ifrån LA som möjligt och börjar ett nytt liv!

Lindsay skulle ha varit på Jay Leno ikväll för att promota hennes nya film "I Know Who Killed Me," men det har blivit inställt nu alltså. Premiären för filmen är den här veckan och den lär hon ju knappast gå på heller...

Inga kommentarer: