måndag, juli 23

The Simple Life kanske ska läggas ner...

Det ryktas om att denna säsong kanske blir den sista säsongen någonsin av The Simple Life. Tittarsiffrorna har sjunkit väldigt mycket den senaste tiden, speciellt efter att Paris hamnade i fängelset. Tom Dorsey på Couirer-Journal skriver:
"E! försöker lista ut om verkligen ska fortsätta med The Simple Life. E! trodde att tittarsiffrorna skulle öka efter allt det här med Paris. Istället så sjönk dom. En talesman på E! sa till TV Guide att chanserna är väldigt låga att serien kommer med fler säsonger."

Vad tycker ni?Ska dom lägga ner The Simple Life eller inte?

Jag tycker att dom åtminstone ska göra en säsong till!Jag tycker det är jättekul att se:) Nåt som dom borde göra i nästa säsong är att åka till Europa tycker jag. Typ testa olika seder i Europeiska länder. Så kan dom komma till Sverige i nåt avsnitt och testa nåt som är tyspiskt svenskt, nåt sånt vore kul att se:)Och jag tror att både Paris och Nicole skulle tycka det va kul att resa lite i Europa.
The Simple Life: Goes To Europe kan det heta typ hehe...

>>Jag tror detta bara är ett rykte. För Nicole har bekräftat att hon har skrivit på för en sjätte och en sjunde säsong. Paris har också bekräftat att hon och Nicole börjar spela in nästa säsong om några månader.

>>Kimberly Stewart och Kelly Osbourne håller just nu på att spela in en liknande serie som ska visas på E!

Inga kommentarer: