onsdag, juli 18

Paris Hilton avundsjuk på Nicole's graviditet?!

Nu rapporteras det om att Paris Hilton är avundsjuk på bästisen Nicole's graviditet.
Paris Hilton är tydligen ivrig att börja bilda familj. Hennes mamma Kathy Hilton var 22 när hon fick Paris så Paris vill följa i sin mammas fotspår och bli en ung mamma.
En källa säger till den brittiska tidningen Closer: "Paris sa till mig, 'Jag vill ha massa barn och leva ett mer enkelt liv och komma bort från rampljuset. Jag har tänkt väldigt mycket den senaste tiden om mitt partande och sen fick jag höra att Nicole var gravid och då bestämde jag mig för att det var dags för mig att mogna till och ta ansvar, och det bästa sättet att göra det är att bli mamma."

"Paris Hoppas att hon ska hitta drömprinsen snart som kan bli pappa till hennes barn, men om hon inte hittar en man så är hon beredd att adoptera," tillade källan.

"Hon vet att hon har gjort en del misstag och att hennes förflutna inte är det bästa, men hon är en annorlunda person nu. Hon sa 'Jag har tillräckligt med pengar för att uppfostra ett barn. Jag har ett företag. Jag har ett vackert hus. Jag kan bli den bästa mamman i världen."

Vad tror ni?Är Paris verkligen redo för att skaffa barn?Jag tror att hon är mycket mognare nu iallafall efter att hon kom ut från fängelset, och hon har inte synts festa så mycket den senare tiden heller. Men jag är tveksam om Paris verkligen är redo för ansvaret som ett barn innebär. Livet blir helt annorlunda med ett barn och då kommer hon inte kunna gå ut flera gånger i veckan och jag tror inte att LA är bästa stället för Paris att bo på om hon vill ha en familj. Isåfall måste hon flytta till ett mer avlägset ställe i LA. För paparazzina är ständigt utanför hennes hus, kan inte vara så kul för barnet att ha det så. Paparazzina skulle ju typ bli ännu fler om Paris skaffade barn tror jag också. Kändisar med deras barn säljer bra faktiskt hehe...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det låter som att hon utgår från att hon skulle bli en bra mamma bara för att hon har pengar... Dessutom har det ju blivit värsta modet bland kändisar att adoptera barn, vissa (Angelina?) samlar ju nästan på dem - synd om barnen?

Anonym sa...

pyret: joo tror jag också lite. Men det handlar inte alltid om pengar, men hon kanske inte förstår det...Fast Angelina kan man inte jämföra med Paris tycker jag. Angelina är verkligen en bra mamma tror jag och hennes barn är det definitivt Inte synd om!hehe nja samlar gör hon nog inte på dom och jag tror knappast att hon adopterar för att det är "inne."Kan tänka mig att Paris skulle göra det...

Anonym sa...

Betty: Joo, men om man säger att "Jag vill ha ett barn från varje världsdel" och "Jag har hittat ett barn som skulle passa jättebra med de andra!" så låter det ju lite som samling, eller hur? ja, ja, Angelina hör väll inte hit ;) Kanske skulle Paris växa med ansvaret?

Anonym sa...

pyret: Joo visst har hon sagt det, och jag kan faktiskt förstå om folk ser på det hon gör som en samling, att hon typ samlar på barn. Men jag ser inte det hela på det sättet och jag tror inte hon gör det heller. Hon tänker bara vad som är bäst för barnen...
Men men, Paris skulle nog mogna mycket om hon skaffade barn för det är ett stort ansvar. Om hon verkligen skärper till sig så tror jag att hon kan bli en bra mamma!