torsdag, juli 26

Annat: House Of Carters

Ni har väl inte missat serien House Of Carters?Eller det kanske ni har för ingen svensk kanal har hittils köpt in serien. Det är en realityserie iallafall. Nick Carter och hans fyra syskon Aaron, Angel(som är Aarons tvillingsyster), Leslie och BJ flyttar in i ett hus i LA tillsammans och försöker lösa sina problem. Och ni ska bara veta hur mycket fighter dom har!!Jag har aldrig sett några som bråkar så mycket. Dom får typ utbrott i serien stup i kvarten haha:)Det är underhållande tycker jag hehe... Serien visades på E! i Oktober förra året och jag såg det ungefär samtidigt då på nätet. Men jag har sett om serien igen nu för det var ett tag sen som jag såg den.
Kolla på klippet här under haha!!Nick får typ ett utbrott på Aaron och kolla in Aarons dans i början, jeez...

Serien är på 8 avsnitt och allt finns på youtube, jag länkar här under:
(Avsnitt 1 är längre än dom andra avsnitten, det är därför det är fler delar.)


Avsnitt 1: Part 1, Part 2, Part 3, Part 4, Part 5, Part 6.

Avsnitt 2: Part 1, Part 2, Part 3.

Avsnitt 3: Part 1, Part 2, Part 3.

Avsnitt 4: Part 1, Part 2, Part 3.

Avsnitt 5: Part 1, Part 2, Part 3.

Avsnitt 6: Part 1, Part 2, Part 3.

Avsnitt 7: Part 1, Part 2, Part 3.

Avsnitt 8: Part 1, Part 2, Part 3.

Enjoy!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg också det förra året och jag måste säga att Nick har verkligen problem med humöret :S

Anonym sa...

läste på tmz nu att nicole ska vara i rätten på fredag, alltså idag. sant?

BettY sa...

anonym: aaa ja vet!!Snacka om att få utbrott alltså, scary... Men alla i den där familje är typ dysfunctional...
anonym: Joo jag läste det nu och det stämmer nog!