måndag, juli 16

Joel Madden: Vad fan är Petit Tresor?

Det går ständigt baby rykten om Nicole nu och det senaste är att dom har besökt en populär babybutik som heter Petit Tresor. Men nu har äntligen Joel kommenterat angående detta och skriver på sin myspace att det inte stämmer. Så här skriver han på sin officiella myspace blogg:

"Jag har Aldrig hört talas om butiken Petit Tresor. Vi har Aldrig varit där, och vi har Aldrig köpt nånting därifrån heller. För vi kommenterar inte rykten, jag antar att det var några publicister som försökte få butiken mer uppmärksamad för att få fler kunder eller nåt och för att marknadsföra deras jäkla, töntiga produkter.

Men på ett positivt plan så har jag faktiskt varit ifrån ciggaretter i 7 dagar nu. Jag har slutat röka och jag känner mig jättebra! Jag har inte rökt en enda cigg, men visst har det varit lite jobbigt ibland men jag tror att det värsta är över nu. Har någon annan slutat?"


Så alla rykten om att dom köpt massa babygrejer å sånt stämmer alltså inte. Men han förnekade inte graviditeten, så rykterna kommer nog fortsätta att cirkulera...
Bra att han har slutat röka!Speciellt om Nicole faktiskt Är gravid så skulle det inte varit så bra om han rökte runt henne.

>>Läste just att National Enquirer påstår att det är osäkert vem pappan till barnet är. Dom skriver att det fanns fyra män i Nicoles liv när hon fick veta att hon var gravid. Men Nicole ska tydligen göra ett faderskapstest efter att babyn är född för att veta vem som är den riktiga pappan.

Jag tycker detta är löjligt. Har dom så lite att skriva om??Kan knappast tro att Nicole hade fyra män i sitt liv?!Såklart det är Joels barn. Tidningarna går Verkligen i överdrift!!Men National Enquirer påstod ju förut att Nicole hade tagit 37. 000 piller på fyra år. Vilket knappast kan ha varit sant, så den tidningen ska man definitivt Inte lita på... Hehe, var får dom allt ifrån egentligen?!Dom som jobbar där måste ha jäkligt bra fantasi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den tidningen verkar ju bara skriva en massa bullshit! 37.000 piller?! Yeah, in my ass att hon har tagit så många. Och att det skulle ha funnits 4 män i Nicoles liv när hon fick veta att hon var gravid är ju ett stort skämt. Lol!