lördag, juli 21

Se ALLA säsonger av The Simple Life!!





Jag blev jätteglad när jag hittade denna sida!!HÄR kan man se ALLA avsnitt av the simple life:):)Man kan se alla avsnitt från första säsongen ända fram till det senaste avsnittet. Och man behöver inte ladda ner:)Det är bara att trycka på länken så kommer det upp ett nytt fönster, så börjar avsnittet visas av sig själv, superlätt:):)
Men kvalitén är kanske inte den bästa, men det duger helt klart!Man slipper ju ladda ner:)men jag kommer nog fortsätta att ladda ner ändå...
Enjoy bitches!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad roligt! Jag har lyckats ladda hem alla säsonger utom 4an, kan ju se den här då :) Fast det är helt klart roligast att ha laddat ner dem, på något vis.

Anonym sa...

josie: Aa visst var det kul:)Men jag kommer fortfarande ladda ner, för det är enda roligt att ha dom!