måndag, juli 30

Annat: Gossip Girl böckerna ska bli TV-serie!!!

Blev jätteglad när jag läste att Gossip Girl böckerna ska bli en TV-serie!!Det är lustigt för jag funderade faktiskt på det för några veckor sedan för jag håller på att läsa en av böckerna. Jag tänkte att det skulle vara jättekul om dom gjorde en serie av det här! Skulle passa perfekt. Mycket roligare att se på det än att läsa om det tycker jag, hehe...
Och gissa vem som har skapat serien?Josh Schwartz!!Skaparen av OC!!!Det här kan ju bli hur bra som helst:):)Ser verkligen fram emot det. Hoppas skådisarna är bra också och passar in i sina roller för det är otroligt viktigt för att en serie ska bli bra eller ej!
Serien har premiär den 26 September i USA på The CW. Kommer ladda ner det direkt då, för det lär ju ta ett tag innan Sverige köper in serien...
I hope it's gonna be good:)
Spana in klippet här under om Gossip Girl!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blev jätteglad när jag läste det för jag läser också en gossipgirl bok och jag älskar den! Här är en sida där man kan se massa delar ur serien.http://cwtv.com/video?vid=gossipgirl.
Du kan väl länka till medladdningssidan sen när den börjar?

BettY sa...

anonym: tack för länktipset!Såg en klipp från youtube, gå in där och kolla, finns massa klipp!!
Visst ska absolut länka till sidan sen där man kan ladda ner:)

Anonym sa...

Naaw vad kul!