måndag, juli 30

The Simple Life läggs ner...

Efter fem säsonger så läggs "realityserien" The Simple Life ner enligt The Insider... Dom första tre säsongerna sändes på FOX och dom resterande två visades på E! Dom två senaste säsongerna har haft rätt dåliga tittarsiffror jämfört med dom första säsongerna så därför läggs serien ner.
Förhoppningsvis så köps serien upp av något annat TV-bolag.

Jag tycker det är jättetrist... Jag trodde att dom skulle göra en till säsong åtminstone. Men jag har hört både Paris och Nicole snacka om att dom snart ska börja spela in sjätte säsongen. För Nicole har skrivit på ett kontrakt för två säsonger till vad jag vet. Men jag hoppas att något annat TV-bolag köper upp serien!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va tråkigt jag älskar verkligen simple life, men om nicole har ett kontrakt på två säsonger till borde dem ju spela in dem iallafall... Jag undrade hur penumenera inlägg funkar,jag fattar inte riktigt... KRAMAR

Anonym sa...

anonym: aa ja vet, jättetråkigt...Det programmet är verkligen kul:)hmm...det var en bra fråga!Vet tyvärr inte hur det där funkar, ingen har frågat mig förut heller så tyvärr kan jag inte svara på det. Men spana in min blogg några gånger om dagen bara, lägg den på favoriter!
kram!