onsdag, juli 18

Annat: I ♥ Skull Scarves














Har letat upp massa bilder på kändisar med snygga döskallescarfar, för att få lite inspiration. Jag älskar såna!Skulle verkligen vilja ha den från Alexander McQueen, lite dyr dock... Funderar på att hitta nån vintage på ebay eller nåt. Där lär man hitta nån till bra pris, speciellt nu när dom inte är lika trendiga längre som förut. Det finns en snygg för rätt lågt pris på ellos, i den senaste katalogen alltså, jag har beställt en sån:)Ett tips!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har länge funderat på att köpa en sån scarf och nu har jag hittat en, tycker du att man "ska ha" en sån, är det trendigt, jag menar, alla kändisar har ju typ sånna..

Anonym sa...

anonym: jag tycker absolut att du ska ha en sån!!Skitsnyggt ju!Jag har själv beställt en från ellos faktiskt. Det är inte så trendigt längre, men det tycker jag är bra bara. För då slipper man se var och varannan person på stan ha en sån. Då är man mer ensam om den:)