tisdag, juli 31

Nicole's tatueringar













Postade bilder på Nicoles tatueringar på blogg.se bloggen för flera månader sen, men det var ju ett tag sen nu så jag tänkte posta lite fler här nu!
Nicoles kändaste tatueringar är nog ängelvingarna på ryggen och kors tatueringen på ankeln.
Nicole syntes på en tatueringsstudio tidigare i år så där gjorde hon förmodligen en ny tatuering, men den har inte synts till än vad jag har sett iallafall...
Vilken gillar ni bäst?
(Klicka på bilderna för att se dom i ett större format.)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vingarna och fotlänken tycker jag är finast :P

Anonym sa...

Haha, mitt namn ska vara Hedvig!

Anonym sa...

korset i svanken tycker jag e snyggast. vingar på ryggen är skit snyggt(har det själv;)) men gillar inte hennes dock, för små och fula färger tycker jag.

Anonym sa...

Jag älskar den hon har på handleden. Det är ju så jävla coolt. Annars gillar jag den hon har i nacken också, texten alltså.

Anonym sa...

Jag har faktskt funderat på att tatuera en sån stjärna som hon har tycker den e fin (Jag tycker inte om så stora tatueringar som syns mkt. hellre små som man dessutom kan dölja lättare ifall man har tröttnat eller inte tycker aatt det passar till kläderna ex.)

Anonym sa...

hej betty, var hittade du bilden på nicoles tatuerade handled. den med stjärnan? tack för att du postade dem förresten!