torsdag, juli 19

Annat: Britney ska spela in en ny musikvideo idag!

Det har bekräftats att Britney ska spela in sin nya musikvideo idag i LA. Videon är hennes första på två år och det är tydligen videon till singeln "Get Back," som sägs vara hennes första singel från nya albumet. (Av det man hör från låten på länken ovan så är jag lite besviken... Men det var iof bara ett kort klipp så om man hör hela låten så är den säkert bättre.)
Jag ser verkligen fram emot att höra ny musik från Britney. Hon börjar bli mer och mer känd för sitt privatliv och det tycker jag är synd... För Britney var verkligen bra back then! Hon förtjänar en stor comeback och det tror jag att hon kommer få också:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Är det en ny bild på britney blir jag mycket imponerad. den där frisyren klär henne verkligen, något hon borde satsa på...

BettY sa...

nickie: nää tyvärr är det ingen ny bild, den är några år gammal. Håller med om att hon passar i den frisyren!Hon borde klippa sig så.

Anonym sa...

Back then var Britney grym, men jag tror tyvärr att hennes glansdagar är över.. och om inte det, så räknade. Och visst är håret snyggt där! Sminkningen också.

BettY sa...

jove: joo det kan du ha rätt i... Hennes privatliv har nog påverkat hennes karriär för mycket:(Men jag hoppas verkligen att hon får en stor comeback snart!!

Anonym sa...

Hon var faktiskt grym på det hon gjorde back then, snacka om att ha stora krav på comebacken...