tisdag, juli 17

Annat: Victoria Beckham Coming To America Videos


Victoria i sina egendesignade solbrillor.






Hittade äntligen det här programmet nu!!Ni måste se det!!Älskar Victoria:)Hon är skön asså hehe... Söt liten hund har hon också, som heter Twiggy!!Jag vill också ha en liten yorkie.
Första delen är högst upp. Lite dålig kvalitet, i know... Men om jag hittar bättre kvalitet så kan jag länka till det här sen.
(Har inte hittat sista delen än, när man får se VB och David komma till America.)

>>HÄR kan man ladda ner det här och se det i bättre kvalitet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

är det där hela grejen eller kommer det fler avsnitt? jag hade ingen aning om att victoria var rolig:) kul att se!

BettY sa...

mimmi: det som jag postade var inte hela programmet, det var bara halva typ. Om du klickar på länken där och laddar ner det så kan man se hela programmet och i bra kvalitet. Det här var bara en special som dom körde på NBC. Det var tänkt som en serie först men sen valde dom att göra en special av det bara...Lite trist att det inte kommer mer, hade varit kul att se. Aa visst är hon rolig:)Många blir förvånade när dom ser att hon faktiskt har humor!