onsdag, juli 25

Lionel Richie: "Nicole är mer känd än jag nu!"

Lionel Richie håller fortfarande på att vänja sig vid att hans dotter nästan är mer känd än vad han själv är nu. Female First skriver:

"Soul veteranen Lionel Richie håller med om att hans dotter är mer känd än vad han själv är nu, men han tycker inte att det gör nånting, 'han tycker det går bra.'
Hello sångaren blev känd på 70-talet med the Commodores, men har sett sin 25-åriga dotter bli mer känd än honom själv tack vare serien The Simple Life med bästisen Paris Hilton.

Men Lionel säger att han inte störs av det, för tack vare Nicole's kännedom så har han fått fans i den yngre generationen och det har gjort honom cool igen.
Han säger: "När jag är på flygplatser så kan jag höra skrik ibland, och en gång så var det några ungdomar från Italien som förmodligen skulle gå på Disenyland som skrek, och då tänkte jag att dom kanske känner igen mig, tack så mycket.
Sen springer dom fram och frågar 'är du Nicole Richies pappa?' och då säger jag 'japp, det är jag, jag tar det. Jag är bara pappan. Det verkar ha gjort mig lite cool iallafall."

Lionel verkar shjysst tycker jag!Han är säkert en bra pappa:)

Inga kommentarer: