söndag, juli 15

Annat: Video klipp "Victoria Beckham Coming To America"

Ni måste se dom olika preview videoklippen HÄR. Imorgon säns ju NBC specialen "Victoria Beckham Coming To America," och det verkar jättekul!!Ska verkligen se det:)Kolla in det klippet när hon ska ta foto för sitt körkort, haha soo funny!Hon är skön Victoria!Hon är så oamerikansk som man kan bli, hehe... Tror hon kommer ha lite svårt att vänja sig med LA i början. Folk är nog väldigt annorlunda där än vad hon är van vid och hennes klädstil är ju helt annorlunda också mot folk som bor där. Men hon och hennes familj kommer nog att trivas bra där ändå! Sol året runt är ju aldrig fel:)Jag tror att amerikanare tycker det är lite kul med britter också, för jag har lite svårt att tänka mig att det bor speciellt många där...
Om Jag hittar sidan där man kan ladda ner det här programmet så kan jag länka till den här om ni vill?Im looking forward to it:)

Inga kommentarer: