fredag, september 14

Annat: Americas Next Top Model Säsong 9/Gossip Girl

På Onsdag börjar den 9 säsongen av Top Model, i USA alltså. Kommer nog ladda ner det! Här i Sverige får vi nöja oss med Svenska Top Model. Tycker inte det är så bra... Eller vad tycker ni?

För det första så har inte tjejerna tillräckligt bra personlighet och för det andra så brukar programmen vara mycket tristare än den amerikanska upplagan. Det känns stelt på nåt sätt.
Det ändå som är bättre är tjejernas klädstil, den är bra mycket snyggare än tjejernas i Americas next top model.
Men jag kommer ändå kolla på den svenska versionen. Är lite kul att se ändå tycker jag!

På onsdag börjar Gossip Girl i USA också:) Det ser jag fram emot! Hoppas det är bra. Kommer att länka till sidan där man kan ladda ner det, för ni vill väl också se det?!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska också ladda hem Top Model 9 :) Håller med dig, den svenska versionen är inte på långa vägar lika bra! Ser framemot en ny amerikansk säsong. Och Gossip Girl kan jag knappt tala om utan att bli helt i extas :P Haha! Jag håller på att längta ihjäl mig. Jag VET att det kommer bli min nya favoritserie!

Hedvig sa...

Åhh vad kul med Top Model! Älskar Amerikas! Och Gossip Girl böckerna är ju jättebra så hoppas att serien blir bra :D

Victoria sa...

Håller med lugnt om de svenska top model.. det var väldigt lamt mot det svenska...

Anonym sa...

håller med om att svenska top model är väldigt tråkigt om man jämför med det amerikanska.. ser fram emot säsong 9

Anonym sa...

Jag håller med dig om den svenska versionen. Jag tycker bara om den från USA, alla andra känns så B. Kan du kanske vara snäll och lägga upp någon sida där man kan se den nya versionen (9) ? Skulle vara bussigt. :)

BettY sa...

Lou: När serien börjar så kan jag länka till sidan där man kan ladda ner programmet:)

Anonym sa...

håller med er alla. svenska=kasst. men jag ska kolla ändå. Vendela (programledaren) var ju helt kass och hon från mikas trodde hon var all that! Nej tacka vet jag den amerikanska. Tyra o hennes gäng är mkt bättre!

Anonym sa...

Can´t wait, Gossip Girl kommer (förhoppningsvis) att vara precis som the OC fast mer fashion!

Anonym sa...

Tack så mycket, det ser jag fram emot. :D