måndag, september 17

Joel Madden glad över Nicoles graviditet!

Efter att nyheten om Nicole och Joel ska bli föräldrar så har Joel kommenterat lite om hur det känns att bli pappa. Han säger: "Det är den största grejen som kan hända i ditt liv," sa Joel nyligen. "Det är definitivt det viktigaste som jag någonsin har gjort."

Joel är inte heller så nervös inför födseln, han är mer förväntansfull, han säger: "Jag blir aldrig riktigt nervös, jag ser bara fram emot det!" sa Joel när han var i Toronto.

Men Joel föredrar fortfarande att snacka mer om sitt band än sitt privatliv. Det har gått bra för Good Charlotte den senaste tiden. Dom turnerar just nu med Justin Timberlake.

"Det är en speciell vibe på det här albumet och den här showen, det är annorlunda," säger Joel.
"Folk sätter oftast oss i vissa fack... Men vi har alltid haft en pop känsla i våra låtar. Det finns en viss sorts musik som är poppig, men som fortfarande har integritet," säger Joel. Justin är ett bra exempel när det kommer till det."

Roligt att det går bra för Good Charlotte! Och som vilken annan blivade pappa så är såklart Joel jätteglad över den kommande babyn:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar Good Charlotte. Dom är så jävla bra :)

BettY sa...

josie: aa visst är dom!!

Anonym sa...

Jag älskar dom, jag älskar dom, jag älskar dom! Fett grymma är dom och nu i år, efter 4 års intensivt lyssnande av alla deras låtar har jag finally sett dom live, gjorde det i maj och kommer aldrig glömma det! :D
Du har en sjukt bra blogg även om jag inte är så pepp på Nicole så uppdaterar du ju om Joel också ;)Uppskattat!