onsdag, september 26

Annat: Heidi bekräftar att hon plastikopererat sig

Att Heidi har plastikopererat sig är ju inget nytt precis... Men i det senaste nummret av Us Weekly så berättar hon om sina operationer och varför hon gjorde dom. Tycker det är lite larvigt att dom sätter henne på framsidan, dom måste ha brist på annat att skriva om eller nåt. Både Heidi och Spencer verkar så jäkla mediakåta haha... Dom vill verkligen vara kända och typ kämpar för att bli ännu kändare och hålla statusen uppe. I don't like them... Speciellt inte när man ser hur dom betéer sig mot Lauren på The Hills. Omoget säger jag bara!

Så vad tycker ni om att Heidi har plastikopererat sig?Tycker ni det är fel att hon gjorde det?Eller gjorde hon rätt i att göra det?

Jag tycker inte att det är fel att plastikoperera sig, tycker inte att det är någon big deal faktiskt. Det är upp till var och en hur man vill se ut, och har man chansen att förbättra sitt uttséende så why not?!

>>Jag antar att ni har hört Heidis låt "Body Language" men om ni inte har det så kan ni höra den HÄR. Soundet är helt okej tycker jag men nån vidare röst har hon ju inte,fast det hade jag inte förväntat mig heller. Tror knappast att det kommer gå speciellt bra för hennes kommande album. Sorry Heidi... Och med tanke på DETTA uppträdande så kan nog alla hålla med om att Heidi kanske borde satsa på nåt annat.

4 kommentarer:

Hedvig sa...

Jag tycker inte heller att det är fel. Jag kommer nog inte göra det, men det är ju upp till var och än!

Anonym sa...

vaa har hon ?? :O
vad har hon gjort förslags operationer ? tell meee :P

BettY sa...

hedvig: aa precis, helt upp till var och en ju!
sara: Nähä visste du inte att hon hade gjort det?Men hon har opererat näsan och förstorat brösten iallafall. Jag tycker det blev rätt bra faktiskt:)

Anonym sa...

Har absolut inget emot skönhetsoperationer. Tycker helt klart det är upp till var och en att bestämma själv. Lider man starkt på grund av någon kroppsdel, varför inte ändra det när möjligheten finns liksom. Kan tänka mig att Heidi är snyggare nu än hon var innan operationerna då jag inte tycker hon ser sådär jättebra ut i överlag.