söndag, september 30

Nicole och Joel har bestämt bröllopsdatum?!

Enligt TMZ så har Nicole och Joel bestämt ett datum för deras bröllop.
Det ryktas om att dom ska gifta sig den 13 Oktober och platsen kommer bli Laguna i Californien.
Bröllopet kommer att planeras av en bröllopsfixare kallad Wedding Fairy och det kommer bli en liten cermoni.

Jag vet inte om jag tror på det här eller ej, för det kommer ju ständigt upp nya såna här rykten. Men TMZ har väldigt bra källor så det finns en liten chans att det stämmer. Men nja jag är väldigt tveksam...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, det tror jag inte på. Dom skulle ju vänta och inte stressa med ett bröllop förrän efter bebisen är född.

Anonym sa...

Saken är den att Good Charlotte är fortfarande på turné då och har konserter runt dom datumen, bla. 13 oktober när bröllopet sägs vara. Så isåfall får dom ställa in allt i Australien och då lär inte dom australiska fansen bli så glada =P

Anonym sa...

Saken är den att Good Charlotte är fortfarande på turné då och har konserter runt dom datumen, bla. 13 oktober när bröllopet sägs vara. Så isåfall får dom ställa in allt i Australien och då lär inte dom australiska fansen bli så glada =P

BettY sa...

Josie: aa precis det tror jag med!
Emelie: Joo jag vet, läste precis det. Så jag tror det här bara är ett rykte som det mesta av det dom skriver är...