söndag, september 30

Nicole i Citizen K Hösten 2007














Åå dom här bilderna var verkligen jättesnygga!!Nicole looks FAB!!Verkligen coola och annorlunda. Var lite tveksam till framsidan först men nu gillar jag den bara mer och mer:)och dom här andra bilderna gillade jag väldigt mycket! Nicole var skitsnygg i dom där glasögonen också! Synd att man inte kan läsa intervjun... Jag hoppas någon översätter, vill verkligen läsa den!!
På Citizen K Junior så har dom en bild på Nicole som barn också, söt:)

>>Hittade en till:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte lägga upp de där bilderna i min blogg också. Så vackra ju! Och tröjan med den annorlunda huvan ser ännu snyggare ut på den där andra bilden! Och glajorna, så snygga!
Svar; Tack gumman! Japp, jag bor vid havet, helt underbart. Ja, jag kanske fortsätter göra det ;)

BettY sa...

josie: Aa gör du det:)Å huvtröjan såg faktiskt snyggare ut på den andra bilden som du säger!
Vad härligt att bo vid havet:)Ser jättemysigt ut!

Anonym sa...

Gud ja, allihopa faller mig verkligen i smaken!

Anonym sa...

jag har den tidningen och snackar flytande franska om du vill, så kan jag översätta den till imorgon, möjligtvis i övermorgon?

=)

BettY sa...

K: Det vore jättesnällt av dig!!Jag såg inte din kommentar förens nu sorry... Men det skulle jag verkligen uppskatta:)