onsdag, september 19

Dagens Nicole Look

Snyggt snygg snyggt!!

5 kommentarer:

Hedvig sa...

väääääldigt snyggt!

Anonym sa...

Jag förstår inte riktigt hur du kan publicera vissa bilder o döpa dom till "Dagens Nicole look" när den där bilden kan vara skitgammal för hon är ju inte ens så mörkhårig längre. Alltså är det ju typ "Förra årets Nicole look", eller har jag fel?
Bra blogg =)

Anonym sa...

Cool outfit! Har faktiskt inte sett den bilden förrut :)

BettY sa...

hannah: Du har nog missuppfattat det hela lite. Jag postar varje dag en bild på Nicole som jag gillar och det spelar ingen roll om den är ny eller gammal, utan här på bloggen så är det dagens look. Och det innebär ju inte att det är ny bild bara för det. Denna bild föll mig i smaken just idag så därför postade jag den!
Så nu vet du:)

Anonym sa...

Aha okej, good to know ;)