tisdag, september 11

Annat: Film-Knocked Up

Är lite besviken på den här filmen faktiskt. Trodde den skulle vara bättre och framförallt roligare. Det var väldigt få gånger som jag skrattade i denna film. Kunde lika gärna ha kallats en drama film. Den var lång också, kändes som den aldrig skulle ta slut... Har aldrig varit ett stort fan av romantiska komedier heller, då dom är så förutsägbara. Men visst, det finns ju några som är bra i den genrén, men det är väldigt få tycker jag.

Katherine Heigl är dock en väldigt bra skådispelare, och det är kul att hon har fått mer uppmärksamhet nu efter succén med Grey's Anatomy. Jag hoppas att hon väljer lite fler seriösa drama filmer i framtiden.
Manliga huvudrollen spelades av Seth Rogen. Han var lite rolig ibland, men han och Katherine hade inte så bra kemi, för dom passade inte ihop, väldigt udda par hehe...

Om man gillar förutsägbara komedier så kan jag rekomendera den här filmen. Den var helt okej, och en del skulle säkert tycka att den är trevlig att se och så. Men nja, trodde ändå att den skulle vara bättre.

Den får en tvåa av fem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker den är jätte bra =) 4 Stjärnor av mej

Anonym sa...

jag blev också lite besviken när jag såg den häromdan. Och jag tyckte det var så äckligt när dom filmade vissa delar av henne när hon födde.. det är trots allt en film som rätt unga människor får se.

Anonym sa...

Katherine är en riktigt bra skådespelerska! Jag såg Zyzzyx Rd med henne häromdagen och hon är en riktigt talent for sure!