lördag, september 15

Annat: Dagens Uppträdande


I Miss The Old Britney... COME BACK SOON!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hon va GRYYYM!

Anonym sa...

Svar från bloggen :)
Barn eller inte, det finns ett val: Ja precis det är mitt val och ingen annan har rätt att lägga sig i det, men folk kan inte låta bli. Bara för att väljer att göra som resten innebär det inte att man är konstig.
I'm addicted: Ja den är så himla underbar alltså :)
Grey's Anatomy: Nja jag hade fel, den börjar den 27:sept. Sorry!
The Kiss: Jag hoppas också på det, hon gjorde sån bra musik tidigare. Och tydligen gick hennes klack av mitt under framträdandet i år, kolla bara på inlägget Britney's brutna klack.

Anonym sa...

Åh, jo jag hoppas verkligen hon krm tillbaka! Och att hon lärt sig av skandalerna.

Anonym sa...

Jag måste bara fråga; Gillar du Yennys blogg? Ska inte uttrycka mina åsikter om henne men hennes blogg suger verkligen ^^

BettY sa...

josie: Jag tycker den är bra faktiskt! Varför gillar inte du den?

Anonym sa...

Betty; För jag gillar inte tjejen. Det känns som att hon klankar ner på allt och alla. Mogi's blogg och Ungmamma15's t.ex. Hon stör mig. Fast hon kanske bara skriver så för att provocera, och det lyckas hon ju med.

Anonym sa...

josie: Joo det har du rätt i lite. Men jag tror ärligt talat att hon gör det för att provocera bara, hon skriver inte det på ett för seriöst sätt liksom. Kanske vill skapa diskussioner eller nåt...