söndag, september 23

Nicole osäker inför moderskapet?

My Park magazine rapporterar att Nicole är livrädd inför att bli mamma, dom skriver:

"Simple Life stjärnan som väntar sitt första barn med fästmannen Joel Madden är oroad över att hennes uppväxt i Hollywood kan ha gjort henne mindre förberedd inför rollen som förälder."

En källa påstår:

"Hennes största bekymmer är om hon verkligen klarar av det. Nicole har spenderat största delen av sitt liv sedan tidiga tonårsår med att festa och tjäna stora pengar i TV och blivit behandlad som en kändis. Nu måste hon öppna sig för den viktigaste personen i hennes liv, nämligen hennes baby."

Jag tror inte att Nicole kommer ha några problem med att uppfostra sitt barn. Det märks ju att Nicole har ändrats mycket det senaste året och verkligen mognat till. Joel har haft en bra påverkan på henne! Deras barn kommer nog få det jäkligt bra:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Jag har aldri kommenterat här förut, men jag har läst bloggen flera ggr om dagen, dagligen, i flera månader nu! Och måste ge dig lite feed-back! SUPER BRA blogg! Jag är, som du kanske jag gissa, ett stort fan av Nicole. Och älskar din blogg! Så fortsätt som du gör ! Tack för mig:)

BettY sa...

Nina: Åå vad roligt!!Tack så mycket:)Alltid kul att få lite feed-back för det man gör:)
Ha det bra!

Anonym sa...

hoppas bara inte deras barn blir jävligt bortskämd.. haha

BettY sa...

s: Nää man får hoppas det! Men chansen är nog rätt stor ändå så rik som Nicole är hehe...

Anonym sa...

Men eftersom Joel förmodligen kommer bli världens bästa pappa o har växt upp i en förort utan pengar så hoppas jag han kan påverka Nicole så att deras unge inte blir en ny Paris Hilton utan mer jordnära. Hoppas han kidnappar deras barn o flyr någonstans så att inte ungen behöver kännas vi sin mamma alls...