måndag, september 24

Annat: Lindsay i Utah







Lindsay är ju som vi alla vet på REHAB i Utah och här är lite nya bilder på henne därifrån. Hon ser glad ut:) Hon verkar ta rehab väldigt seriöst den här gången och förhoppningsvis så återvänder hon inte tills sina gamla vanor sen när hon checkar ut därifrån. Jag hoppas verkligen att hon får bukt på sina problem, och jag har läst på flera sidor enligt olika källor att Lindsay bara mår bättre och bättre och det är ju jättebra:) Det kanske är tredje gången gilt nu på rehab förhoppningsvis!!

Vad tror ni??Kommer Lindsay gå tillbaka till sina gamla vanor eller kommer hon börja leva ett nytt liv sen när hon kommer ut från rehab??

>>La in en till bild. Det står "Don't Follow Me" på tröjan, hehe:)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror på henne, hon har bara fucked up föräldrar! Hoppas hon säger upp kontaktskapen med dom mediekåta galningarna asså...
Go Lindsay! Jag gillar hennes filmer så jag hoppas hon spelar in nya snart =) Du vet händelsevis inget eller?

BettY sa...

emelie: Hennes föräldrar har nog inte varit dom bästa precis...Verkligen mediakåta!!Aa jag gillar också Lindsays filmer:)Hennes musik är bra också! Jag vet att hon ska börja spela in en skiva snart, förmodligen när hon kommer ut ifrån rehab. Sen har hon en film planerad som heter Poor Things som hon antagligen kommer börja spela in senare i år och som kommer ut nästa år. So we can look forward to that! Har ännu inte sett I know who killed me så den ser jag fram emot att se:)

Anonym sa...

Ja, jag vill också se "I know who killed me", har bara sett trailers... Hennes musik har jag dock inte mycket för faktiskt, har lite svårt för det här med "skådespelare goes sångare" o tvärtom... =P Men tack så mycket! Diggar verkligen din blogg så jag lär kommentera mer =)

BettY sa...

emelie: Sök på youtube på hennes musik, rätt bra tycker jag!
Roligt att du gillar bloggen så fortsätta gärna att kommentera:)

Hedvig sa...

Jag hoppas Linds går tillbaka till sina "gamla vanor" :) Rehab för tredje (?) gången borde ju göra någon verkan..

BettY sa...

hedvig: nää inte vill du att Lindsay ska gå tillbaka till sina gamla vanor?? Joo man tycker ju att det borde hjälpa nu för tredje gången.

Anonym sa...

Jag tror inte att hon kommer bli som hon var när hon kommer ut från rehab. I believe in her ;)

Anonym sa...

Jag tror tyvärr att hon gör det:( men vem vet...