tisdag, september 18

Annat: Prison Break Säsong 3 Avsnitt 1

Äntligen har min favoritserie nummer 1 börjat med en ny säsong:):)Prison Break is BACK!!!
Tror den här säsongen kommer bli lika spännande som dom två tidigare, om inte ännu mer!
Jag har precis laddat ner första avsnittet nu och ska se det senare då jag är upptagen med skolan nu.
Om du inte har laddat ner avsnitt 1 än på nya säsongen så tycker jag att du ska göra det HÄR.

Enjoy it!! Det kommer jag definitivt att göra, that's for sure:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ska absolut ladda ner det ;) Inte värt att missa! Såg du föresten den samanställda listan på alla serie premiärer på justjared.com? Jättebra!

BettY sa...

josie: Mm det får du inte missa:)Aa jag såg den listan, så himla många bra serier som börjar i höst verkligen!Kommer ladda ner för fullt haha...

Anonym sa...

Tack!!
gud va spännande!!

Anonym sa...

Hej Betty!
Blev jätteglad när jag hittade din blogg. Jag diggar verkligens Nicoles stil och du verkar ju vara bra på att hitta bilder på henne.
Ville väl bara säga att de e en bra blogg å så!
Undrar förresten ungefär hur många läsare du har per dag?
Kram anna

BettY sa...

anonym: Hej hej! Vad glad jag blir:)Kul att du gillar bloggen!
Kan ärligt säga att jag inte har en aning om hur många läsare jag har. På blogg.se så vet jag att man kan kolla sånt där men här på blogger.com så tror jag inte att man kan det. Jag skulle gärna vilja veta hur många jag har:)Får kolla upp det där lite mer!
kram:)