lördag, september 15

Nicole, Joel och Hilary på samma gata



LA är tydligen inte så stort som man kan tro, fråga bara Hilary Duff. Den 14 September så stötte hon nästan på exet Joel och fästmön Nicole. Dom både shoppade och åt längst vägen Third St.
Nicole som är i femte månaden åt lunch tillsammans med Joel på den populära restaurangen Toast. När Hilary dök upp i närheten för att äta på Joan's med en kompis och för att shoppa lite så såg hon att det var massa paparazzis utanför Toast. "Vad händer där borta?" frågade hon, och då var det nån som sa till henne att Joel och Nicole var där. Då såg Hilary till att hon inte gick åt det hållet så att hon inte skulle råka stöta ihop med sitt ex.

Hehe, vilken tur att dom inte gick in i varandra då, skulle nog ha blivit lite väl pinsamt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Svar; Ja jag har typ samma frisyr, bortsett från snedluggen. Klippte en sådan häromveckan men jag trivdes inte i den. Mitt hår faller inte så så det blev så jobbigt för mig som är så lat när det gäller håret. Det ska vara enkelt, annars tröttnar jag :P Ja jag tar också studenten till våren. Ska bli så skönt! Gud vad jag läntar. Efteråt blir det USA om jag själv får välja också så det känns jävligt roligt :D Vad blir det för dig?

Anonym sa...

Svar; Ja jag vill också till New York ;) Jo man måste ju göra det, och det kan nog vara ganska svårt tyvärr. Men man får väl kämpa :) Jag skulle vilja jobba för en tidning, i stil med VR typ. Alltså inte en dagstidning. Skriva kändisspalten kanske ;) Vad vill du göra?

BettY sa...

josie: vad roligt:)Men joo man måste verkligen kämpa speciellt i NY också där konkurransen är jävligt hård tror jag. Men jag har svårt att bestämma mig vad jag vill satsa på. Nåt kreativt gärna. Vore kul att vara planera events å sånt kanske, eller design av nåt slag, funderat på grafisk design lite. Eller nåt med celebs hehe, det vore inte fel:)Foto intresserar mig mkt också... Får försöka lista ut vad jag ska satsa på!