onsdag, september 12

Annat: Kanye West och 50 Cent

Igår släpptes Kanye West nya album "Graduation." Och den har tydligen gått om 50 Cents nya album i försäljningssiffror som släpptes samma dag som Kanyes. Jag ska definitivt ladda ner båda albumen. Tror dom är jäkligt bra!
Och den här påstådda fighten mellan 50 Cent och Kanye West är ju helt klart ett PR trick bara, för att öka försäljningen på skivorna såklart. Rätt smart tänkt där då deras nya album har sålt rätt bra hittils.

Jag hoppades lite mer på att det skulle gå bättre för 50 Cent faktiskt hehe... Han verkar vara en ödmjuk och shjysst kille som verkligen uppskattar att det har gått så bra som det har gjort för honom. Men Kanye som person gillar jag inte alls. Han verkar så jäkla arrogant och uppe i sig själv. Han tror han är bäst i världen typ. Kolla på det HÄR klippet så förstår ni nog mig... Han gör fan bort sig. Någon borde säga åt honom att komma ner på jorden lite. Don't be to caught up in yourself man! Avskyr såna människor....

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du kanske har rätt! Det kanske är ett PR trick. Men iaf så håller jag med dig. 5o verkar vara en skitcool kille medan Kanye verkar vara FRUKTANSVÄRT stöddig och kaxig. I don't like him. Jag har iallafall laddat ner båda albumen redan och jag föredrar nog 5o's. Har inte hunnit lyssna så mycket på dem men intrycket jag fått av Kanye's har inte varit så jättebra!