fredag, juni 15

Annat: Lindsay Lohan i ny photoshoot




Var bara tvungen att posta dom här bilderna!!Lindsay är ju såå snygg!Har alltid gillat henne, tycker hon är cool:)Hon blir verkligen bra på bild också!She knows how to pose...
Bilderna är inte i så hög kvalitet dock men om du klickar på dom så blir dom lite större iallafall.
Dessa bilder är tagna av Bryan Adams, tror inte att det är just musikern Bryan Adams som har tagit dom, men who knows...

>>Tror jag hittade Lindsays myspace. Vet att det finns många fejk på myspcae å så men den här tror jag är hennes riktiga faktiskt. För hon har ju Marc Jacobs myspace, och har har träffat henne flera gånger så han borde ju inte ha accepted henne som en vän om det inte var riktiga Lindsay. För han har säkert hennes nummer och kan ringa och fråga henne hehe... Man kan heller inte kolla på någa bilder, utan dom är privata står det. Vilket dom sällan brukar vara på en som är fejk. HERE it is:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

she defenitly now how to pose like kate moss iaf

BettY sa...

anonym: japp!!och hon gör det bra:)

Anonym sa...

Ja hur snygga som helst!

Anonym sa...

Jag har också lindsaysmyspace men vet fan om det är HON haha hon sitter väl la inne på nåt rehab nu? hmm

Anonym sa...

Det ÄR sångaren Bryan Adams som fotat. Han har börjat fota och är tydligen väldigt duktig. Han har haft ett flertal vernissage i både London och LA:

Anonym sa...

ååh! jag älskar lindsay hon är så bra! på tal om att det kan vara lindsays myspace sida så tror jag faktiskt att detta är hennes blogg > http://www.liquidgeneration.com/blog/lohan/blogger.html

Anonym sa...

devil in prada: nää man vet ju inte säkert. Men joo hon är ju på REHAB nu men dom har väl datorer där också antar jag...
anonym: Jaha vad roligt!Det visste jag inte... Han tar jäkligt bra bilder måste jag säga:)
louise: Nja jag tror inte att det där är Lindsays blogg. Den verkar fejk tycker jag...Hon är ju inte anorektiskt heller, som det står att hon är på bloggen. Men det är väl nån som inte har något liv och inget bättre för sig och låsas vara henne bara...