söndag, juni 24

Nicole är Inte gravid enligt Chicago Sun Times

En skvaller journalist på Chicago Sun Times, Bill Zwecker. Säger att "efter ett långt snack med en källa som står Nicole nära, så kan jag säga med säkerhet att hon inte är gravid. Hon är inte förlovad med Joel Madden heller, även fast hon sågs bära en stor diamant ring häromveckan." Men nu visar det sig att den bara var ett lån ifrån en populär smyckesaffär i Hollywood. Som Nicole hade på en välgörenhets event för inte så länge sen.

Jag tror fortfarande att det finns en liten chans att Nicole är gravid. Bara för att en person säger att det inte stämmer så kan man aldrig riktigt veta förens Nicoles rep. eller hon själv gör något uttalande om det hela. Men jag tycker det är lite konstigt det där med källor... Alla dom där kändismagasinen skriver jämt att dom har fått höra det och det ifrån den och den källan. Dom kan i princip komma på vad som helst och sen för att göra det lite troligare så skriver dom "säger en nära källa till stjärnan." Om den källan nu var så nära stjärnan så tror inte jag att den personen skulle skvallra sådär till pressen. Det vore jätte elakt...Jag skulle aldrig göra det om jag var kompis med någon kändis. Måste vara svårt för kändisarna att veta vem dom kan lita på för deras kompisar kan ju i princip ringa någon kändis tidning när som helst och skvallra en massa och så får dom en slant. Men Men...Vi får vänta och se om Nicole kommer med något uttalande snart. För om det verkligen bara är ett rykte så tycker jag att Nicole borde ha förnekat det för länge sen, eftersom detta rykte har ju gått ganska länge nu....Måste vara tröttsamt med rykten som inte stämmer isåfall.

Inga kommentarer: