onsdag, juni 13

Nicole och Joel på Neil George Salon i Beverly Hills






Nicole hängde med Joel till den populära hårsalongen Neil George i Beverly Hills. Snygg frissa han fick, hehe... Men visst ser det ut som Nicole har gått upp lite? Kolla henne bröst, dom ser mycket fylligare ut. Kanske har att göra med hennes graviditet:)Jag hoppas att hon är gravid! Det skulle nog göra henne gott att vara gravid, gå upp lite i vikt och så. Joel verkar vara en bra kille också, så jag tror definitivt att det kommer att hålla ett bra tag mellan dom. Dom kanske gifter sig, vem vet... För det verkar iallafall seriöst mellan dom.

>>HÄR kan man se ett videoklipp ifrån detta tillfälle.

7 kommentarer:

Anonym sa...

ja hon har gått upp lite!
på senaste tiden har hon mest haft lösa kläder? kanske döljer magen?
dom är söta ihop :)
men nicole är lite för lik paris just i den frisyren...

Anonym sa...

Hej!
De enklaste är på imeem.com :)

Anonym sa...

såg ni henne på david letterman show imorse?

Anonym sa...

Hoppas att hon har gått upp lite :D

Anonym sa...

Jag kan verkligen inte se NicRic som mamma; hon har ju fullt upp med allt annat i livet! Och fy - hemska tanke; tänk om hon går ner sig som Britney?? Hoppas på att hon har kvar sin lovely style!

Anonym sa...

michelle: aa man har ju lite svårt att tänka sig henne som mamma faktiskt. Men jag tror aldrig att hon skulle gå ner sig som Britney...Hon skulle se lika fab ut som vanligt tror jag!

Anonym sa...

hahaha ja verkligen snygg frissa han fick :P nicole ser iaf väldigt söt ut som vanligt:) och man får ju hoppas att hon gått upp lite i vikt!