lördag, juni 16

Fler bilder från Ysl Pool Party i Beverly Hills






Dom här bilderna är i lite bättre kvalitet än dom jag postade innnan. Så nu kan man se dom i ett större format om man klickar på dom.
Nicole sa också på partyt att det tog ett tag innan hon övertalade Joel att hänga med. Nicole säger: "Jag försökte få honom att följa med men han sa bara 'nej' på en gång. Sen sa jag 'Det är vatten dans uppträdande där och då sa han 'okej då!jag hänger med.'" Joel var snabb på att säga ja efter att Nicole berättade att den världskända vatten dans gruppen Aquartistes skulle uppträda. "Jag var i min kostym på fem minuter," säger Joel.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nicole är så fiiiin! Tycker att hennes halsband liknar ett som Audrey Hepburn hade på sig i Breakfast at Tiffanys, kanske kommer hennes stil att bli mer klassisk?

BettY sa...

michelle: jag tror inte att det är ett halsband faktiskt utan det är en dekoration som sitter på själva klänningen. Men visst Nicoles stil går mer och mer åt det klassiska:)

Anonym sa...

Svar; Tack för att du tar dig tid och förklarar! Du vet mycket om Nicole och det är supergulligt utav dig när delar med dig av de kunskaperna du har om henne och hennes kropp/vikt till de som inte verkar fatta, eller vilja inse, fakta. Och jag håller med dig, alla gör detta till en sådan stor grej. Det är min blogg, take it or leave it liksom.

BettY sa...

Josie: No Problem:)Joo jag vet ganska mkt om Nicole kan man väl säga hehe...Men det är många som inte vet så mkt om henne och jag förklarar gärna så dom förstår lite bättre. För många har verkligen helt fel uppfattning och bild utav henne. Men men, folk kommer alltid att komma med onödiga kommentarer och tro att dom vet så så mkt när dom egentligen inte gör det...Strunta i såna kommentarer bara för det är ju din blogg å du har rätt att skriva vad du vill!
Ha det bra!

Anonym sa...

Nu är jag knappast rätt person att prata med ang. graviditeter men om jag inte minns helt fel så ska man inte färga håret om man är med barn eftersom det är för starka ångor att andas in medans man är gravid.. Åtminstonde undvika blonderingar, och titta på nicoles rejäla utväxt ;)

Anonym sa...

Guud, vad vacker hon var där!

BettY sa...

yenny: aa men det har jag nog hört talas om förr tror jag, det kan nog stämma mkt väl. Man börjar förstå ännu mer nu att hon faktiskt är gravid. Men det är bara att vänta tills hon bekräftar det nu då, tror inte att det kommer komma som en så stor chock för någon precis...
Amanda: aa visst var hon:)