lördag, juni 30

Nicole: "America är besatta av vikt"

Nicole Richie has hit out at her image as the face of eating disorders, insisting she has never starved herself. The 25-year-old socialite is tired of stories about her rumored eating disorders and hates the fact her slender frame is always held up as undesirable in the media. Richie, who sought counseling for help to gain weight last year, insists she’s just naturally thin. She tells U.S. magazine Nylon, “It’s really sad how obsessed America is with weight. It’s sick. “I’ve never gone a day without putting food in my mouth. I’ve never sewn my mouth shut. I’ve never gone on a liquid diet. “So I want to know why I’m the face for a problem.”

Bra sagt där Nicole!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar; Jaså, vad kul :P Vad är en celebrity pr för något? :) Lät intressant. Jag funderar också på att utnyttja mitt feta kändisintresse och göra något vettigt av det. Ett tag funderade jag på att skriva för något stor, utländsk kändistidining men jag vet inte. Haha, ja brats är feta big no no:n!

BettY sa...

josie: Det är lite svårt att föklara exakt vad dom gör men jag såg ett inslag på Sofies mode typ hehe. Då träffade dom en tjej som jobbade med det i NY och det verkade skitkul!man får typ umgås med massa kändisar, resa mycket och gå på massa events och fester:):)Men klippet finns på aftonbladet.se. Gå in på webbtv, sen trycker du på Livsstil sen trycker du på Sofi och bläddrar ner på höger sida där alla klippen ligger till Sofie möter Victoria Silvstedt. Runt 05:32 i det klippet så börjar dom snacka om celebrity PR:)Jag hoppas du hittar!