måndag, juni 25

Bilder från nya avsnittet av The Simple Life


Här är lite snygga bilder på Nicole och Paris från det femte avsnittet av The Simple Life 5: Goes To Camp. Nicole ser snygg ut som vanligt:)
Hittade länken till där man kan ladda ner femte avsnittet nu:)HÄR finns avsnittet att ladda ner om man laddar ner med bittornado. Megaupload länkarna har jag inte hittat än tyvärr men jag postar dom här så fort som möjligt när jag hittat dom.

>>Imorgon så släpps Paris ut ur finkan btw=)
>>HÄR är Part 1, HÄR är Part 2, HÄR är Part 3.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Laddade hem avsnittet idag så ska se det strax! Så sjukt bra att avsnitten släpps med relativt korta mellanrum så att man slipper vänta så länge på nästa. Episod 5 kommer antagligen vara lika klockrent som de 4 första :) Älskar de där bilderna på Nicole föresten, hon är så sjukt söt i gult.

Anonym sa...

Men det där kan väl inte vara bilder från det 5e avsnittet föresten. Tittade på det för en stund sedan och jag såg inte till någon gul klänning på Nicole. Paren känner jag igen men kan det där vara bilder från det 6e avsnittet? ("Camparna" stannar ju alltid över 2 avsnitt)