tisdag, juni 26

Annat: Video-Paris utsläppt ifrån fängelset


Här ovan kan ni se en video på när Paris går ut ifrån fängelset. Hon fick komma ut tidigare för att hon hade skött sig bra!Det är jäkligt mycket paparazzis där!!!Det är typ årets händelse i LA.
Dom åkte t.o.m runt med en helikopter ovanför och filmade. Men jag tycker det är bra att Paris är ute nu iallafall. Hon har ju sagt att hon verkligen har förändrats under sin tid i fängelset och att hon är trött på att låsas spela en dum blondin. Hon säger att hon vill använda sitt kändisskap till något bra, och att hon har lärt sig att uppskatta saker som hon tidigare tog för givet. Jag tror verkligen på att Paris har förändrats, hon har nog mognat till där inne i finkan. Hon har gått ner 5 kilo också tydligen.
Här näst så ska Paris göra en intervju med Larry King. Det ser jag fram emot!Hon har blivit erbjuden mycket pengar ifrån olika tv-bolag för den första intervjun efter fängelset. Men hon valde iallafall Larry King!Ska bli kul att se den intervjun:)Kanske postar den här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det är sjukt bra att Paris är ute igen. Är nog en av få som verkligen tyckte synd om henne under den tid hon var i fängelset. Kan inte tro att det gått så länge som 23 dagar sedan hon sattes i fängelse heller. Shit, det har gått så fort!

Anonym sa...

josie:aa jag tyckte också synd om henne faktiskt. Men det var inte så många som gjorde det precis...Men jag tror hon har lärt sig av sitt misstag nu iallafall!