söndag, juni 10

Lindsay's förra livvakt talar ut om Lindsay och Nicole's vilda Kokain fester

Lee avslöjar att han ofta körde Lindsay till kompisen Nicole Richie för Kokain partyn. "Ingen var lika vild som Lindsay," säger han. "Men Nicole var ganska vild hon med. Ibland var Paris Hilton med, men det mesta av det jag såg som hon gjorde var att dricka och strippa.
"En natt, så gick Nicole och Lindsay på toaletten hela tiden. Lindsay ville inte snorta framför mig för hon visste att jag skulle bli arg. Men ju mer borta hon blev desto mindre brydde hon sig. När det började närma sig slutet på deras fest så bärde dom ut en spegel från toaletten och la den på kaffebordet och hade ut ett berg av kokain på det. Dom snortade det med sugrör och sedan la dom på mer och mer bara.

Jag försökte säga till Lindsay att hon skulle sluta men hon sa bara till mig att det är lugnt. Efter 10 timmar så hade jag fått nog och jag hotade med att kasta ut spegeln genom fönstret. Jag fick lov att släpa ut henne till bilen."

Detta chockar mig inte ett dugg. Att Nicole har haft drogproblem är ju inget nytt och att Lindsay har det fortfarande vet nog alla vid det här laget. Det sorgliga är att det bara går mer och mer utför för Lindsay. Nicole tror jag har slutat helt med sånt där nu faktiskt men Lindsay kommer nog gå tillbaka till sina gamla vanor efter att REHAB vistelsen är slut. Hennes mamma verkar inte ta detta på allvar, Lindsays problem. För om hon var min dotter så skulle jag tvingat iväg henne till REHAB för länge sen och låst in henne typ hehe...Men det är nog inte så konstigt att Lindsay har blivit som hon har blivit. Hennes pappa har suttit inne och behandlade Lindsay's mamma illa under hela hennes uppväxt typ. Och Lindsays mamma verkar aldrig ha klagat över Lindsay's festande och hon verkar inte ha något emot att hänga med ut själv och festa med sin dotter. Hon har ju inte precis haft så bra föräldrar att se upp till.
Jag hoppas att Lindsay får den hjälp hon behöver och tar sig ut från sitt beroende.

>>HÄR kan man läsa mer grejer som Lindsay's förra livvakt har berättat. Lindsay really is a wild child!!

Inga kommentarer: