torsdag, juni 28

Nicole i Nylon Magazine

Nicole är med i nästa nummer av Nylon magazine som finns i burikerna denna vecka. Tycker Nicole ser riktigt cool ut:)Det liknar ingen photoshoot som hon har gjort tidigare iallafall. Här under är ett litet utdrag ifrån intervjun. Jag hoppas det kommer fler bilder:)

Nicole har varit tyst om rykterna att hon väntar ett barn med hennes pojkvän sedan sex månader, Joel Madden.
Men i nya nummret av Nylon magazine så öppnar hon upp om en massa andra saker. Bl.a hennes kändisskap, hennes förflutna som narkoman och om hon ser sig själv som en förebild eller inte.
"Jag har ingen aning om varför jag är känd," säger Nicole till tidningen, och skyller på media för hennes kändisskap. "Jag gjorde inte mig själv känd... Det är ni som gör det. Jag tror bara att folk vill säga "åå hon har inget jobb hon gör ingenting." Dom ska alltid hålla på att kommentera om det. Men jag har faktiskt ett jobb, precis som alla andra."

År 2003 så la Nicole in sig på REHAB pga att hon åkte fast för innehav av heroin. "När jag tänker på heroin, så tänker jag på någon galen narkoman som inte ens har några skor och bor under en bro," säger hon i intervjun. "Man tror aldrig att det ska hända en själv. Det var aldrig jag. Jag var aldrig under en bro, och jag hade alltid skor på mina fötter."

Oavsett hennes "kaotiska" barndom då hennes gav henne lite väl mycket frihet enligt Nicole själv. Så ångrar inte Nicole någon av sina misstag. Angående alla hennes fans som tittar på henne i The Simple Life varje vecka så säger Nicole. "Jag går inte runt och låsas att jag är perfekt, så jag tror ingen bör förvänta sig det av mig," säger hon. Det läskiga är att det finns dom som ser 16, 17 och 18-åringar som bra förebilder nuförtiden. Jag är så glad att jag inte var känd när jag var i den åldern... Ni skulle trott att jag var värsta djävulen."

För att läsa mer om Nicoles funderingar om hennes vikt, det kända e-mailet som hon skickade på Memorial day och hur hon kom in i drogvärlden. Köp det nya nummret av Nylon magazine som finns i butik den här veckan.

Förhoppningsvis så är det någon som scannar in hela intervjun och alla bilderna. För jag skulle verkligen vilja läsa mer:)och posta dom här såklart så att ni andra kan se och läsa intervjun också!
Hon snackar inget om graviditets rykterna, det förvånar mig inte...
Jag hoppas Nicole kommer ut snart, har gått så länge nu utan några nya candids bilder på henne...tråkigt:(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nicole är ju helt sjukt cool på de där bilderna. Har aldrig sett så snygga bilder på Nicole tror jag. De är verkligen annorlunda! I like it!

Anonym sa...

Josie: aa visst var dom snygga!!Älskar verkligen stilen på bilderna, lite rockigt sådär, me like:)