torsdag, oktober 18

Annat: Blake Lively i Cosmo Girl November 2007








Blake har blivit mycket populärare nu tack vare Gossip Girl. Jag gillar henne! Hon verkar vara en trevlig tjej från dom klipp som jag har sett med henne. Tror det bara kommer gå bättre och bättre för skådisarna i Gossip Girl. Gör oftast det när man är med i en hit show:) Dom alla har fått sitt stora genombrott nu kan man säga. Nu kommer väl Leighton och Blake bli dom nya it tjejerna hehe:) Men förhoppningsvis så kommer serien hålla i måånga säsonger till. Jag hoppas det inte slutar så som det gjorde med oc. Då serien bara blev sämre och sämre... Men jag tror inte att det kommer bli så med Gossip Girl, förhoppningsvis.
Se gärna videoklippet här nedan också då EXTRA hänger med bakom kulisserna på Gossip Girl:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad snygg hon var där! tror också att det kommer gå jättebra för gossip girl skådisarna nu. tycker inte att det kan göra så mycket annat med tanke på hur jävla bra gg är ;)

Anonym sa...

Jag brukar kolla på gossip girls.Shitbra verkligen:D