söndag, oktober 21

Nicole Style: Solbrillor Guiden

Jag trodde att dessa snygga solbrillor kom ifrån Chloé, men jag kollade upp det hela lite närmare och fick reda på att dom kommer ifrån Ted Lapidus. Det är ett par vintage. Dom är verkligen skitsnygga tycker jag! Man kan köpa ett par i princip likadana HÄR, som också kommer ifrån Ted Lapidus. HÄR finns några fler solbrillor som är designade av honom på ebay.
HÄR finns massa snygga vintage solbrillor ifrån Ted Lapidus.
HÄR är ett par bra kopior.

HÄR är en sida som man kan köpa ett par exakta kopir typ. Och dom var inte alls dyra heller:) Vet tyvärr inte hur det funkar om man beställer ifrån Sverige. Men ni får kika runt lite där på sidan. HÄR kan ni se resten av solbrillorna som dom har gjort billiga kopior av.
HÄR hittade jag även ett par liknande solbrillor på asos:)
HÄR är ett par exakt likadan på ebay.
HÄR hittade jag en billig variant på ebay fast i svart och silver.
HÄR kan man köpa en röd variant, inte exakt likadan men lika snygga för det:)
HÄR finns det jättemånga snygga solbrillor i olika varianter. Vill ha alla!!

Blev mycket länkar nu men jag tänkte att ni kanske är lika intresserade av solbrillor som jag är hehe... Så nu vet ni lite mer om var man kan hitta ett par liknande solbrillor och vilket märke originalet är ifrån. Man kan hitta en MASSA på ebay som ni kanske märker. Så jag rekomenderar att ni kollar runt där. Får själv lust att köpa ett par däridrån för det finns så otroligt många snygga ju!Nicole har över 100 stycken solbrillor. Dom flesta är vintage och kommer ifrån Dior, Valentino och Ted Lapidus. Nicole säger: "Jag är ett stort fan av filmen 'Breakfast at Tiffany's' och stora solbrillor faller mig i smaken mest. Jag lagrar dom i skokartonger."

6 kommentarer:

Hedvig sa...

Åhh, jag vill också ha alla! <33

Anonym sa...

hej sötnos

ang hatten, den köpte jag på åhlens

puzz

Anonym sa...

Jag älskar Nicole, och jag älskar din blogg :) Fortsätt som du gör!

Ville bara säga det :)
/ http://maddiies.blogg.se

BettY sa...

catya: Okidoki då vet jag:)
kram!
anonym: Åå vad roligt!!Tack tack:)

Anonym sa...

Oh tack för du sa var dom kom från. blir att klicka hem några av kopiorna tror jag :) Jag är sugen på de klassiska Chanel bågarna hon struttar runt i nu, men tror dom bara passar på henne faktis:P Jag älskar verkligen skor, väskor & solglasögon hennes samlingar är fan underbarast i världen.

Ida Sundberg sa...

har ett par kopior på dom på bilden högst upp :D