tisdag, oktober 23

Annat: Britney Spears BLACKOUT

Sitter och lyssnar på Britneys nya album Blackout. Det är Riktigt bra!!I love it:) Länkade till några låtar tidigare med det var inte alla som är med på albumet. Är flera nya som jag inte har hört tidigare. Finns många godbitar som defintivt kan bli stora hittar.
Skivan har faktiskt fått bra recensioner än så länge vilket är jättekul för Britney! Hon förtjänar att få lite positiv feedback nu tycker jag. Jag tror att det kommer gå riktigt bra för det här albumet, jag hoppas verkligen det:) Och jag längtar så till att Britney börjar göra uppträdanden och promotar albumet och sånt:) BRITNEY IS BACK!! Im so happy!!
Förhoppningsvis så ger hon sig ut på en turné, men det blir nog inte än på ett tag tyvärr med tanke på vårdnadstvisten som hon går igenom med Kevin just nu. Jag hoppas det ordnar sig för Britney så hon kan styra upp sitt liv lite. Har varit så mycket för henne dom senaste åren...
Men nu är hennes karriär på uppgång igen iallafall:)

>>Jag hoppas verkligen att hon byter omslag på albumet bara, ser billigt ut. Inte alls bra gjort... Hellre såhär isåfall eller såhär, skulle vara bättre. Dom skulle kunnat gjort nåt mycket coolare omslag. Förhoppningsvis så gör hon en ny photoshoot för det så snart som möjligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har albumet släppts nu? Det skulle väl inte komma förrän den 30e?

BettY sa...

josie: nää den har inte släpps ännu men den finns redan på nätet iallafall:)Förstår inte hur den kan hamna på nätet sådär snabbt innan själva releasedatumet?! Jag antar att det är för det är Britney, hon är sån stor artist. Hennes album är så efterlängtat. Men inte mig emot:)