fredag, oktober 19

Annat: Brody Jenner

Brody är killen som syns lite varstans nu förtiden tycker jag. Han är nog mest känd för att han har varit med i olika realityserier och dejtat några kändisar. Han var först med i den kortlivade realityserien Princes of Malibu för några år sedan, med brorsan Brandon, mamma Linda och styvpappan David Foster. Serien lades ner efter bara två avsnitt. Då Linda och David skilde sig.
Efter det så har man sett honom i The Hills och han har dejtat både Kristin Cavallari och Lauren Conrad. Och Nicole Richie också som vi alla vet:) Nicole och Brody är barndomsvänner och umgicks redan som små barn.
Nu är hans pappa med i en realityserie som heter Keeping up with the Kardashians (som jag skrev om tidigare.) Brodys pappa har alltså gift om sig och hans nya fru är mamma till Kim Kardashian. Så Brody har en del styvsyskon och halvsyskon.

Vad tycker ni om Brody Jenner??

4 kommentarer:

Anonym sa...

va duktig du är som vet så mkt om alla:) Jättekul att läsa!
Och nej den där bebisbilden på nicole som jag hade i min blogg e verkligen inte vacker. haha...
När kommer Nicoles album ut? vet du?
Kram sandra*

Anonym sa...

kul att du skrev lite om brody. satt bara häromdagen och kollade på bilder av honom och nicole tillsammans. jag gillar brody, han är snygg och verkar vara en cool kille med humor. jag hoppas att han och nicole fortfarande är vänner trots att dom gjorde slut. det ryktades väl om att brody skulle ha blivit tillsammans med henne bara för att försöka få henne att gå upp i vikt, efter att dom gjorde slut? hoppas inte det stämmer.

Anonym sa...

sandra: Hehe joo jag är värsta kändisnörden haha... Jag har hört att hon har gjort färdigt över halva albumet, men det var ju ett tag sen nu så jag förmodar att albumet nästan är klart. Men det kommer nog ta många månader till innan hon släpper det eftersom hon ska få barn å så nu. Tidigast nästa höst kanske. Är ju tänkt att hon ska släppa en stilbok nu i slutet av året och en accessoarkollektion, men hennes graviditet gör nog att det blir uppskjutet.
Josie: Joo jag gillar också Brody! Han verkar vara en skön och rolig kille:)Tror inte att dom träffas så mycket längre faktiskt. Men dom lär ju knappast vara ovänner. Det där ryktet har jag också läst om. Är tveksam om det stämmer. Tror faktiskt att det var Spencers idé isåfall men Brody gick nog inte med på det. Han och Nicole har ju känt varandra jättelänge så jag tror inte att han skulle göra det mot henne. Vore väldigt elakt...

Evy.blogg.se sa...

Ja han är en riktig heting ;)