måndag, oktober 8

Annat: Snyggaste Vårkollektionerna

Nu låter jag som värsta modebloggaren här haha... Men en sida som jag är inne på i princip varje dag är style.com faktiskt. Jag kollar alltid igenom dom senaste visningarna och kollar på bilder på en massa modeller och kändisar o.s.v. I love it:)
Här under har jag listat några av dom som jag tyckte hade snyggast vårkollektioner. Om ni inte har nåt bättre för er så kan ni ju spana in dom:)

>>Dsquared
>>Elie Saab
>>Gucci
>>Lanvin
>>Marchesa
>>Missoni
>>Preen
>>Stella McCartney
>>Versace
>>John Galliano(roliga kläder:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt med lite mode i också :) måste bara åter igen berömma dig; Jag älskar din blogg. Skit bra att du säger till när nya avsnitt av Gossip Girl kommer med :D Fortsätt som du gör :D

BettY sa...

Nina: Tack tack!!Vad glad jag blir:)Alltid kul att få beröm för det man gör:)
Kram!