tisdag, oktober 9

Annat: Nya låtar ifrån Britneys kommande album!

Jag har hittat en massa nya låtar ifrån Britneys kommande album som tydligen ska heta "Blackout."
Vet dock inte om alla kommer hamna på skivan. Britney har ju spelat in väldigt många låtar.
Jag länkar till låtarna här under:)Riktigt bra låtar måste jag säga! Jag är imponerad av balladerna, väldigt fina låtar! Och såklart så är det några riktigt bra up beat låtar som jag hoppas att hon kommer göra coola videos till och dansa mycket i:)

>>Radar
>>Love Is a State of Grace
>>Stupid Things
>>Sugarfall
>>Fillen Me Up
>>Let Go
>>Kiss you all over
>>Get Back
>>Piece Of Me
>>Get Naked

Den 13 November släpps albumet!! Ser Verkligen fram emot det:)

Britney is back bitches!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yes, äntligen.
måste dock säga att videon till "gimme more" inte var speciellt bra. Men eftersom vi alla vet att hon kan hoppas vi! GO BRITNEY!

Anonym sa...

ser också framemot brit's skiva! lite synd dock att så många låtar har läkt ut. trots att man är jättenyfiken vill man ju inte förstöra det för sig själv och lyssna på alla låtar liksom. fast såklart gör man ju det ändå :P men jag tror nog inte att alla låtar kommer hamna på skivan. vissa tycker jag inte håller måttet.