måndag, oktober 29

Annat: Film-I now pronounce you chuck and larry

Hade tänkt se denna film ikväll. Tror den är riktigt rolig:)Jag behöver skratta lite känner jag haha... Jessica Biel är ju med i den här filmen också. Har gått bra för henne dom senaste åren. Nu när hon dejtar Justin också så har hon ju blivit kändare hehe... Och nu till något helt annat. Jag lägger alltid märke till hennes näsa när jag ser henne. Kanske låter konstigt men jag tror helt klart att hon har opererat den. Eller vad säger ni??Den ser lite för perfekt ut för att vara äkta tycker jag. Inget fel med det isåfall. Jag har inget emot plastikoperationer! Gillar bara att spekulera lite.

UPDATE: Hade tänkt skriva lite vad jag tyckte om filmen nu när jag har sett den. Jag gillade den! Riktigt rolig:) Garvade hela tiden nästan. Bra handling och bra skådisar. Eller Jessica Biel var kanske inte samma klass som dom två huvudpersonerna men annars spelade hon helt okej. Den är defintivt värt att se! Snäppet bättre än många andra amerikanska komedier tycker jag.

Den får en fyra av fem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hon har alltid haft en fin näsa tycker jag, men om man jämför bilder som är runt 10 år gamla och nya så ser man en liten skillnad så det är nog mycket möjligt att hon fixat till den lite.

Anonym sa...

Jag brukade alltid kolla på "King of Queens" förut som han den tjocka av dom är med i :p Det var rätt kul, men har aldrig sett honom i nåt annat tror jag...

Anonym sa...

Jag brukade alltid kolla på "King of Queens" förut som han den tjocka av dom är med i :p Det var rätt kul, men har aldrig sett honom i nåt annat tror jag...