måndag, oktober 29

Har Nicole rökt under graviditeten?

The New York Post rapporterar att blivande mamman Nicole har setts röka vid två olika tillfällen. Och senast var i New York City.

Första tillfället:

Hon hade toffs, svarta jeans och väst. Hon gick ut från restaurangen DaSilvano med en ung tjej och en kvinna i medelåldern. Vid trottoaren så tände hon en cigg efter att hon kollat sig omkring. Efter det så hoppade dom in en svart Escalade, och Nicole satt i framsätet och hon rökte fortfarande.

Andra tillfället:

Tre dagar senare runt halv åtta på kvällen efter att hon ätit middag med Joel på Nobu så tänder hon en cigg utanför restaurangen.

Jag är väldigt tveksam till att det här stämmer. Tror inte att Nicole skulle göra det mot sitt barn. Det här är nog bara ett dumt rykte. Jag tror inte att Joel skulle tillåta det heller, han har ju själv slutat röka för barnets skull. Det här är nåt som någon har hittat på för att vara elak mot Nicole tror jag. Och nu har dom väl inte lika mycket att skriva om henne längre eftersom hon har förändras rätt mycket och inte gör några skandaler längre, så därför får dom väl komma på saker nu istället antar jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag läste också det och såg bilderna på när hon rökt, men de bilderna är från när de spela in simple life. i den säsongen där de skulle vara mammor, i ett avsnitt då fick de ha "lösmagar", så det är de bilderna som cirkulerar runt nu! de gör allt för att snacka skit!

Anonym sa...

Sara; Alltså, det kan inte stämma. Skulle folk verkligen tro att de gamla bilderna är Nicole nu? Hon är ju inte ens särskilt lik sig själv där. Dessutom skriver ju Betty att hon skulle haft uppsatt hår (vilket inte går när man har page) svarta jeans och väst när hon sågs röka. Sådana kläder har hon inte på de där fejk-gravid-bilderna. Men tja, du kanske har rätt. Vissa har ju ändå ingen koll så.

Jag tror absolut inte att det där ryktet stämmer iaf. Tror knappast hon skulle röka under graviditeten.

Anonym sa...

på x17online.com var det iaf bilder från simple life o då skrev dom titta nicole röker när hon är gravid!
men sen har jag också läst att det tydligen var någon som var lik nicole som rökte.
men kolla själv på x17online

Anonym sa...

Sara; Jag kollade på x17online.com nu. Bilden har ju inget att göra med texten :P