onsdag, oktober 24

Nicole och Joel i OK! magazine Australien



Nicole och Joel tog sig en pratstund med OK! magazine:) Nicole och Joel ser verkligen lyckliga och kära ut:) Roligt! Dom snackar bl.a om hur mycket dom älskar Australien, och att det är mycket möjligt att deras baby blev till där. (Babyn kommer i slutet av December står det, så det blir alltså inte i Januari.) Förstår att dom trivs bra där i Australien. Det verkar vara ett jättetrevligt land, skulle gärna åka dit! Dom får lite mer privatliv där också, i LA är det så jäkla mycket paparazzis efter dom hela tiden. Måste bli lite tröttsamt...
Tror ändå att dom åker tillbaka till LA snart för Good Charlotte ska uppträda på Late Late Show With Craig Ferguson om några dagar.
(Klicka på bilderna för att se dom i ett större format.)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen jätte fina bilder på dem. Jag hoppas att bebisen föds i slutet av december. Då kanske det blir samma dag som jag är född ;)

BettY sa...

josie: aa visst är det! Jaha fyller du också i December, me to:)

Anonym sa...

Gör du det med? Vad roligt :) Vilket datum fyller du?

Anonym sa...

josie: jag fyller den 8, du då?

Anonym sa...

betty; Då fyller du på samma dag som min pappa, hehe! Jag fyller den 30e :P