lördag, oktober 27

Nicole och Joel i Thailand














Efter Good Charlottes turné i Australien så har Nicole, Joel och Benji åkt till Thailand! Det är därför som det inte har tagits några nya bilder på dom. Dom är alltså på semester i Thailand=) Här är massa bilder som dom själva har tagit och lagt upp på deras DCMA Collective sida. Kolla dom söta elefanterna!! Kul att dom är i Thailand! Ska själv åka dit snart, i December faktiskt:) Ser verkligen fram emot det!
Här under har jag översatt det som Joel har skrivit på sidan om deras resa:

"Efter Australien så åkte jag och min underbara flickvän till Asien. Jag älskar Asien! Det är förmodligen mitt favoritställe i världen. Jag har inget direkt favoritland utan jag älskar dom olika länderna av olika anledningar. Vi åkte till Thailand för en speciel anledning. För att det är lugnt och stilla här och för att få se djuren.

Thailand har varit bra för oss, men det är dags att åka hem nu. Vi saknar våra egna djur och vi har en del jobb att göra, och ja... vi ska få barn! Det var en underbar resa innan vi åker hem och ordnar allting. Vi har en del andra spännande grejer att se fram emot också inom dom närmsta månaderna. Våran DCMA butik öppnar i LA, vilket ska bli jättekul! Men det är mycket jobb som ligger framför oss innan det är färdigt.

Vi har också en del partyn framför oss, Halloween bl.a. Vi kommer även åka till Europa för MTV Europe Music Awards. Tack alla GC fans som har nominerat oss för en award(första gången någonsin.) Så tack för det! Jag har även en del välgörenhet inplanerat, och några spelningar i December. Jag ska se till att ta bilder på allt det här så kan jag lägga upp det här sen. Vi kommer tillbaka till LA om några dagar och återförenas med våra vänner. Jag har min DCMA på mig just nu!"

4 kommentarer:

Hedvig sa...

vad kul för dem! :D och för dig!

Anonym sa...

fasen, jag kan inte se bilderna.. Jaha, så du ska också dit. gud vad kul! Jag vill också!

Anonym sa...

jag kan inte heller se bilderna :(

BettY sa...

Blogger krånglar ofta med bilderna:(Men nu har jag fixat det, jag hoppas ni kan se dom nu!