söndag, oktober 14

Annat: Dåligt med uppdateringar

Ni kanske har läst tidigare i bloggen att jag är väldigt sjuk just nu och har varit det i över en vecka. Är jättejobbigt verkligen och pga det så har jag inte kunat uppdatera speciellt mycket... Så fort jag blir frisk igen så kommer jag att uppdatera bloggen som vanligt igen:)Så jag har inte glömt bort bloggen om ni tror det. Ska försöka uppdatera lite idag då jag är en aning piggare.
Jag hoppas ni fortsätter läsa min blogg och tack för alla kommentarerna:)

//BettY xoxo

4 kommentarer:

Anonym sa...

krya på dig! älskar din blogg!

Anonym sa...

När kommer nya the hills avsnittet?

BettY sa...

anonym: Tack Tack!
anonym: På Tisdag brukar det nya avsnittet komma. Den här veckan så visade dom inget nytt avsnitt så jag hoppas dom gör det nästa vecka!

Anonym sa...

Krya på dig :)