onsdag, oktober 10

Nicole och Joel på flygplatsen i Sydney








Äntligen lite nya bilder:)Nicole looks FAB!! Skitsnygg som vanligt!
Good Charlotte hade sin första Australien spelning i Brisbane för några dagar sen, så nu ska dom åka runt i hela Australien och turnéra. Dom är tydligen jättestora där.

>>Blev ingen uppdatering igår pga att jag är jättesjuk, ligger bara i sängen. Äter pencilin också så jag kommer inte kunna uppdatera lika ofta nu. Men nästa vecka så blir det nog som vanligt igen här på bloggen, då jag förhoppningsvis har blivit bättre.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!

BettY sa...

anonym: Tack tack:)

Anonym sa...

men gud va jobbigt att vara sjuk :( krya på dig! nicole looks great som vanligt iallafall. jag gillar dom där solglasögonen än vad folk säger :P tycker dom är skicoola, och hon klär ju skitbra i dem.

BettY sa...

josie: Tack tack! Jag gillar också sobrillorna. Coola! Är från chanel också:)

Anonym sa...

Först och främst krya på dig.
man vill ju bara ta självmord när man ser ilderna på Nicole
Hon är ju typ SJUKTJÄVLAHET. Liksom hon har snyggare kropp än mig & är gravid, unfair!! :)

Anonym sa...

ahhh äntligen!!!! nicole nicole nicole in my heart...

www.wasabilicious.blogg.se