onsdag, oktober 17

Annat: Joel och Benji snackar om deras nya klädbutik




MySpace Presents: The Fit featuring Benji & Joel Madden

Lägg till i min Profil Fler Videos
Nåt som kanske inte så många vet är att Joel och Benji har ett klädmärke som heter DCMA Collective. Dom äger märket tillsammans med brorsan Josh och kompisen Tal. Nu ska dom även öppna en butik i LA och här ovan så snackar dom om den och lite andra grejer:)
Tycker Joel har skitcool stil! I love it:) Fler killar borde klä sig som honom. Tatueringar är sjukt snyggt!

>>HÄR är officiella hemsidan.
>>Myspace.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag vet, håller med helt, jag älskar honom =) Beställde en t-shirt från deras nätshop en gång, hehe =P

Anonym sa...

Hej Betty
Jag undrade vad du har för mall på din blogg?

BettY sa...

emelie: yes! Han är great!! Jaha gjorde du?!coolt:)
to: Hej! Jag har mr. moto som mall. Men jag har gjort om designen helt på egen hand så det ser ju helt annorlunda ut nu jämfört med originalet. Man får fixa fram och tillbaka med html koderna helt enkelt, tog ett bra tag innan jag blev nöjd.

Anonym sa...

fan vad kul! visste inte att dom hade ett klädmärke. jag håller med om att fler killar borde klä sig som joel. han har sjukt cool stil. gillar tatueringen han har bakom ena örat. så snyggt.

Anonym sa...

Dom har ju ett till klädmärke med en kille i Japan, Bathing Ape heter det och dom gör ju lite reklam för båda märkena i sången "Keep your hands off my girl" för då sjunger Joel: "Now I got Bathing Ape, I got DCMA..." =P

Anonym sa...

emelie; fan vad du är uppmärksam! :D

Anonym sa...

Hehe, I know, nej, men jag älskar Good Charlotte och har lyssnat på dom konstant i 4 år nu =P Såg dom äntligen då när dom var i Sthlm i år och det var det bästa jag gjort!

Anonym sa...

emelie; ja dom är great alltså. ville också fara på deras konsert. tyvärr blev det inte :´(