måndag, oktober 8

Annat: Victoria gör en photoshoot i Paris






Victoria är i Paris nu för att gå på en massa modevisningar. Hon passade även på att göra en photoshoot för amerikanska ELLE magazine. Im looking forward to see the pictures then:)
Riktigt high fashion det där. Men Posh om någon lär ju verkligen känna sig bekväm i det. Verkligen hennes stil!
Jag skulle också vilja vara i Paris nu:)Verkar vara en jättehärlig stad! Franska är så himla fint också. Har faktiskt läst det i ett år men jag lärde mig inte så mycket tyvärr... Det bästa är såklart om man åker dit och är där ett tag. Har ni varit i Frankrike?

>>DVB Style

3 kommentarer:

Anonym sa...

ska bli spännande att se bilderna :)

Anonym sa...

Trillade över den här sidan http://www.seenon.com/celebrities/photo/nicole-richie-fashionable-through-the-thinness/ tänkte du skulle gilla den om du inte redan sett den =) Keep up the good work!

Anonym sa...

ja jag har, ;) När jag simmade ungdoms OS i Paris :P riktigt fint.